Späť na novinky

ZÁŽITKY, KTORÉ CHUTIA – MECOM NA POHODE

30.06.2025

Najväčší slovenský výrobca mäsových výrobkov, spoločnosť Mecom Group, nebude chýbať ani tento rok na najväčšom slovenskom hudobnom festivale Pohoda v Trenčíne. Ako hrdý partner festivalu ponúkne v promozóne všetkým pohoďáčkam a pohoďákom občerstvenie v podobe tých najkvalitnejších a dokonale pripravených mäsových výrobkov, v relax zóne osvedčené interaktívne aktivity a chýbať nebude ani obľúbený originálny fotopoint. Festival Pohoda sa koná od 10. do 13. júla a každoročne privíta približne 30-tisíc návštevníkov denne.

Spoločnosť Mecom sa do partnerstva s festivalom zapojila po prvýkrát minulý rok a okamžite si našla na Pohode svoje pevné miesto. Hoci by sa na prvý pohľad mohlo zdať, že svet mäsových produktov a kultúrneho festivalu majú len málo spoločného, opak je pravdou, spája ich množstvo rovnakých hodnôt.

„Mecom je jednotkou vo výrobe kvalitných mäsových výrobkov a Pohoda zasa nespochybniteľným lídrom festivalovej scény na Slovensku. Sme radi, že sa naše cesty spojili a vytvorili sme silné a zmysluplné partnerstvo“, uviedol generálny riaditeľ Mecom Group Ladislav Čechovič.

Festival Pohoda a Mecom spája zodpovedný prístup k životnému prostrediu, dôraz na kvalitu, dlhoročná tradícia a odhodlanie prinášať hodnotu, či už v podobe hudby a umenia, alebo chutného jedla.

Milovníci mäsa sa majú v promozóne Mecom na čo tešiť. Skutočný gurmánsky zážitok im ponúknu obľúbené sobotné raňajky z tých najkvalitnejších párkov a nebudú chýbať ani voňavé grilované klobásky či lahodné hot-dogy.

„V Mecome je pre nás samozrejmosťou, že každý výrobok musí spĺňať tri kľúčové veci. Musí byť kvalitný, chutný a prinášať skutočný zážitok. Presne tieto hodnoty vnímam aj pri festivale Pohoda, ktorý v sebe spája vysokú úroveň umenia, pozitívnu energiu a silu zážitkov“ uviedol Ladislav Čechovič, generálny riaditeľ Mecom Group.

Festival Pohoda sa za viac ako 25 rokov stal skutočným lovebrandom, ktorý pozná takmer každý Slovák. Okrem hudobného programu pre dospelých ponúka aj bohatý program pre deti, a až 3-tisíc z nich sa každoročne zúčastní s rodinami.

„Pohoda je pre nás prirodzeným priestorom, kde sa môžeme priblížiť k našim zákazníkom a ukázať, čo všetko Mecom reprezentuje. Kvalitu, zábavu a ľudskosť. V relax zóne máme pre našich návštevníkov pripravené rôzne originálne aktivity a samozrejme nebude chýbať ani náš unikátny klobáskový fotopoint, ktorý mal vlani obrovský úspech. Veríme, že aj tento rok si návštevníci nájdu to svoje.“ dopĺňa Patrik Pencák, Senior brand manažér Mecom Group.

Promozónu Mecom nájdu návštevníci v blízkosti srdca festivalu a hlavného pódia. Charakteristická červená farba a neodolateľná vôňa chutných mäsových špecialít neunikne žiadnemu milovníkovi mäsa.